Anuar & Liana Wedding Invitation (Updated)

Thursday, February 5, 2009

Labels:









“Benarlah bagai dikata, sepasang Semesdian sedang bercinta...”

Kami (Anuar & Liana) menjemput anda dan semua warga SMSD Batch SPM 96 Ke Majlis Perkahwinan Kami...










Tarikh : 7hb March 2009
Tempat : Dewan Bestari, Sekolah Menengah Sains Dungun, Dungun, Terengganu.

MASA
Jamuan Makan : 12:00 Tgh - 5:00 Ptg.
Ketibaan Pengantin : 12:30 Tgh.
Cadangan utk Semesdian berkumpul : 01:30 Tgh.

(Kalau datang masa pengantin tiba, sangatlah dialu-alukan juga.)









Tarikh : 14hb March 2009
Tempat : Rumah Pengantin Lelaki, Kg. Padang Tengir, Manir, 21200 K. Terengganu, Terengganu.

MASA
Jamuan Makan : 12:00 Tgh - 4:30 Ptg.
Ketibaan Pengantin : 12:00 Tgh.

(Kalau datang masa pengantin tiba, sangatlah dialu-alukan juga.)





*Sila lah juga menatap gambar-gambar sewaktu pertunangan kami dulu di link sebelah atas kanan blog ini - [Nuka's Engagement Collection]


UPDATE on 3 March 2009



11 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Anuar & Isteri,
Terima Kasih atas undangan anda berdua. Saya hanya sekadar dapat mengucapkan Selamat Menempuh Alam Rumahtangga dan semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat kalian berdua. Amin. - ChaQlit, Sandakan,Sabah.

Anonymous said...

Terima Kaseh Sabri,

Ucapan dan doa anda amatlah dihargai.

Anonymous said...

Salam.

Wah hebat.
Welcome to the club!

Nuar Young said...

w'salam,

Time kaseh, Kelab laki2 tak bujang dah ni memang dah lama nak masuk, sekarang baru dapat.

Jemput datang tau.!

Anonymous said...

memang lame nak masuk ke? ye ke? x caye la.. matli rilek je..

Anonymous said...

SELAMAT PENGANTIN BARU DARIPADA KAWAN LAMA...
MOGA2 BERBAHAGIA DAN BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT.INSYA ALLAH.AMIN!

Nuar Young said...

Kawan Mat Li :
Sebenornya takut juga nak masuk kelab tu, ala ko paham2 je la aku dan komitmen ni... tapi OK dah ni masuk. Kira layan je la..

SITI(Kawan Lama):
Aku sebenarnya tak berapa datang kat aku ni.. sape SITI Kawan Lama aku ni... ader prenster tak? Tapi Terima Kaseh sangat2 atas doa mu itu.

Anonymous said...

NIKAH JUGOK SAIN AKU ALHAMDULILAH......SMOGE KEKAL DUNIA AKHIRAT......SAIN TUPANG SRONAK AH INSYALLAH AKU KAN SAMPAI KAT MAJLIS MUNG ......(JABIR)

Nuar Young said...

Iyer, Jabbir.. aku sangat berterima kaseh atas doa mu. Same jugok ngan mu, semoga kita sama2 kekal ngan pasangan masing2 dunia dan akhirat.

Tapi macamana mu nak sapa kat majlis aku ni, aku musykil skit. Majlis aku dah sebulan lepas dah langsungnya.

Meh la kita jupe di makan2 kekgi deh.

Anonymous said...

Salam Anuar & wife.
mekasey invite..tp aku tgh maternity leave time tue. ape2 pun tahniah, nuar...ucapan kami..semoga kalian diberkati Allah sll :) - Irhan & family

Nuar Young said...

Terima kaseh Irhan & family, takper ade kesempatan kita leh jumpa lagi... Nak jemput kitaorang lunch kat umah pun bleh. Nak jemput ko kitaorang takder umah lagi pun...

Post a Comment